Pozývame Vás na nové koncertné turné hudobnej skupiny DUO JAMAHA ,,Roztočíme to tour 2023”, kde zaznejú nielen novinky z nového albumu, ale aj staršie hity a šlágre, ktoré poznáte z televízie. Na koncerte okrem melodických temperamentných piesní nechýba pravý záhorácky humor, Stand-up vystúpenie jedného z členov tejto skupiny zaručuje skvelú zábavu!
Príďte sa odreagovať, zaspievať si, a zažiť super atmosféru, ktorá je na každom tomto koncertnom vystúpení! Tešíme sa na Vás!
Dĺžka podujatia: 80 minút
Rok výroby: 2023
Dátum lokálnej premiéry: 3. október 2016
VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PREDAJA A REZERVÁCIE VSTUPENIEK CEZ INTERNET
vydané spoločnosťou Dom kultúry, Školská 118/1, Sereď, ďalej len prevádzkovateľ.
REZERVÁCIA VSTUPENIEK CEZ INTERNET
Zákazník berie na vedomie, že rezervácia je nezáväzná a v prípade, že si vstupenky nevyzdvihne v stanovenom čase pred oficiálnym začiatkom predstavenia, tak prevádzkovateľ môže vstupenky uvoľniť k ďalšiemu predaju bez ďalšieho oznámenia zákazníkovi. Stanovený čas je oznámený zákazníkovi ihneď po ukončení rezervácie v rezervačnom systéme a zároveň zaslaný emailom, pokiaľ bol email správne zadaný. Vstupenky si zákazník môže vyzdvihnúť v pokladni kina NOVA a to oznámením variabilného čísla rezervácie, alebo svojich kontaktných údajov zadaných pri rezervácii. Zákazník môže byť vyzvaný k predloženiu svojich identifikačných dokladov personálom za účelom kontroly.
Zákazník berie na vedomie, že súčasne si môže rezervovať vstupenky len na 1 predstavenie. A rezervovať vstupenky na ďalšie predstavenia môže až po ukončení rezervácie, ktorú predtým začal. Pokiaľ zákazník nedodrží tieto pokyny prevádzkovateľ neručí za to jeho rezerváciu, napriek tomu, že zákazník obdrží email o potvrdení rezervácie. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zrušenie takejto rezervácie a to bez oznámenia zákazníkovi.
ONLINE NÁKUP VSTUPENIEK CEZ INTERNET
I. Úvodné ustanovenia a definície pojmov
Tieto obchodné podmienky pre nákup vstupeniek cez internet (ďalej len „Obchodné podmienky“) platia pri nákupe vstupeniek na filmové, kultúrne a spoločenské alebo aj iné predstavenie prevádzkované spoločnosťou Dom kultúry (ďalej len
„Prevádzkovateľ“), a to len pri nákupe vstupeniek prostredníctvom internetových stránok prevádzkovateľa. Tieto Obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti Prevádzkovateľa
a kupujúceho (ďalej len „Zákazník“).
„Vstupenka“ je vstupenka zakúpená, a zároveň vytlačená v pokladniach prevádzky
prevádzkovaných Prevádzkovateľom (ďalej len „Kino Nova“).
„mailTicket“ je vstupenka zakúpená prostredníctvom internetovej stránky s unikátnym čiarovým kódom, vytlačená Zákazníkom, alebo
vstupenka vo formáte PDF s unikátnym čiarovým kódom predložená Zákazníkom uvádzačovi pred
vstupom na predstavenie prostredníctvom prenosného elektronického zariadenia (mobilným
telefónom, tabletom a pod.). Vstupenka s unikátnym čiarovým kódom je súčasťou potvrdzujúceho
e-mailu, ktorý bude doručený Zákazníkovi vždy po objednaní a úhrade vstupenky cez internetovú
stránku prevádzkovateľa. Čiarovým kódom sa Zákazník preukáže pred vstupom do sály alebo na konkrétne
predstavenie. Možno ho naskenovať z mobilného zariadenia alebo predložiť vo vytlačenej forme.
Kód musí byť čitateľný a nepoškodený. Zákazník preberá zodpovednosť za nešírenie vstupenky,
aby tak zabránil jej prípadnému zneužitiu.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná
23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@ticketware.sk, prehlasuje, že
platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby
pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť Besteron a.s. (ďalej len “Besteron”), sídlo
Teslova 20, 821 02 Bratislava, IČO: 47866233, DIČ: 2024127963. Spoločnosť Ticketware SE
zabezpečuje predaj a vyúčtovanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov
kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana)
Besteron poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné
transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných
transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na Besteron prostredníctvom telefonickej linky 02/33
52 76 75 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese helpdesk@besteron.sk ,
či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho
presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu
odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od Besteronu.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené
platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia
iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho
hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku
Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek
pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel
nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a
nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a
nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy
tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom
používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto
údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie
uvedené činnosti môžu byť trestné.
„Orgán dohľadu“ je Slovenská obchodná inšpekcia so sídlom Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27,
Slovenská republika (www.soi.sk).
Zákazník súhlasí s týmito Obchodnými podmienkami, ktoré sú pre obe strany záväzné. V prípade
potreby môže Zákazník kontaktovať Prevádzkovateľa prostredníctvom e- mailu ekonomkadk@sered.sk.
II. Spôsob zakúpenia a doručenia vstupenky
Zákazník si môže zakúpiť elektronicku vstupenku (dalej len mailTicket) na konkrétne predstavenie
prostredníctvom našej internetovej stránky po výbere mesta, filmu a času s
presmerovaním na internetovú stránku system.cinemaware.eu a zaplatiť za mailTicket cenu
vstupenky, podľa vytvorenej objednávky prostredníctvom služby Besteron.
mailTicket je možné zakúpiť najneskôr 30 minút pred začiatkom požadovaného predstavenia
uvedeného v programe kina. Neskôr si Zákazník môže kúpiť v pokladni kina iba Vstupenky na
neobsadené miesta.
Po výbere a označení konkrétneho predstavenia Zákazník označí počet sedadiel
vstupenky, Zákazník pokračuje ku kroku zaplatiť online. Zákazníkovi sa zároveň zobrazí celková
kúpna cena mailTicket, ktorú je po potvrdení Objednávky v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE” (s
povinnosťou platby) povinný uhradiť. Uvedená kúpna cena je aktuálnou cenou pre objednané
mailTicket a je cenou konečnou, t.j. vrátane DPH a prípadných poskytnutých zliav. Zákazník
vyjadrí súhlas s obchodnými podmienkami.
Po potvrdení objednávky mailTicket v kroku „ZAPLATIŤ ONLINE“ je Zákazník presmerovaný do
zabezpečenej platobnej brány Besteron, prostredníctvom ktorej vykoná úhradu. Úhradu je
potrebné vykonať v časovom limite do 15 minút, ktorý sa odpočítava od okamihu začatia procesu
platby presmerovaním na platobnú bránu. Po vypršaní časového limitu 15 minút nebude začatá
objednávka dokončená.
Po uskutočnení úspešnej platby prostredníctvom zabezpečenej platobnej brány Besteron v
časovom limite 15 minút bude Zákazník opäť presmerovaný na internetovú stránku
system.cinemaware.eu pre vygenerovanie a zobrazenie mailTicket. Objednávka bude úspešne
dokončená len v prípade, ak Zákazník vyčká na presmerovanie na internetové stránky
system.cinemaware.eu a zobrazí sa mu jeho mailTicket na obrazovke. Následne mu bude
doručený mailTicket na správne zadaný a funkčný email. V prípade, ak Zákazník nevyčká na
presmerovanie a nezadal správny a funkčný email pre doručenie mailTicket, Prevádzkovateľ
nenesie zodpovednosť za nedokončenie objednávky a Zákazník si musí uplatniť reklamáciu
realizovanej úhrady v banke.
Po realizovaní úhrady kúpnej ceny mailTicket a úspešnom dokončení objednávky bude Zákazníkovi
odoslaný potvrdzujúci e-mail na ním zadanú platnú a funkčnú e- mailovú adresu, ktorý obsahuje
unikátny čiarový kód a variabilný symbol a platný mailTicket vo formáte PDF oprávňujúci na vstup
do sály (slúži ako vstupenka). Pre daňové účely, slúži mailTicket ako daňový doklad.
Platba je zrealizovaná iba vtedy, ak Zákazník dostane od Prevádzkovateľa potvrdenie o zaplatení
podľa predchádzajúceho bodu správou na e - mailovú adresu zadanú v objednávke.
Unikátny čiarový kód v mailTicket je platný iba raz, tzn. že pri akomkoľvek ďalšom predložení
čiarového kódu sa na takto predložený mailTicket nebude prihliadať a na jeho základe nebude
povolený vstup do kinosály, a to bez ohľadu na to, kto vyššie uvedený mailTicket predloží.
Zákazník je povinný, pokiaľ si uplatňuje nárok na poskytnutie zľavneného vstupného, preukázať
oprávnenosť nároku na zľavnený mailTicket pred vstupom do kinosály predložením platného
dokladu, ktorá oprávňuje držiteľa k zľave. Kumulácia jednotlivých zliav nie je možná. V prípade, že
Zákazník nepreukáže nárok na zľavnený mailTicket, bude mailTicket považovaný za neplatný,
nepovolí sa vstup do kinosály a nevznikne nárok na vrátenie zaplatenej ceny mailTicket.
Prevádzkovateľ poskytuje možnosť doplatenia rozdielu v cene so zľavnenej vstupenky na cenu za
dospelého, čo môže urobiť zákazník v pokladni kina. Zľavneným vstupným sa na účely týchto
Obchodných podmienok považuje iba vstupné podľa platného cenníka.
III. Odstúpenie od zmluvy
Predaj mailTicketov na filmové a iné predstavenie sa považuje za zmluvu súvisiacu s poskytovaním
služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času, podľa ktorej sa Prevádzkovateľ zaväzuje
poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote a z toho dôvodu Zákazník
nemôže, v zmysle § 7 ods. 6 písm. k) zák. č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji
tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej
mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení
neskorších predpisov, odstúpiť od zmluvy.
IV. Reklamácie
Prevádzkovateľ zodpovedá za vady poskytovanej služby, prípadne predávaného tovaru podľa
ustanovení príslušných právnych predpisov, najmä ustanovenia § 420 a nasl. zákona č. 40/1964
Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov.
Reklamovať poskytnutú službu, t.j. predstavenie, na ktoré bol mailTicket zakúpený, je možné za
podmienok stanovených reklamačným poriadkom Prevádzkovateľa, ktorý sa nachádza na
internetovej stránke Prevádzkovateľa a v priestoroch prevádzky.
V. Osobné údaje a ich ochrana
5.1 Prevádzkovateľ zabezpečuje ochranu osobných údajov kupujúceho v súlade so zákonom č.
18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
5.2 Informácie o spracúvaní osobných údajov sú uvedené na webovej stránke Prevádzkovateľa v
sekcii Ochrana osobných údajov. Zákazník berie na vedomie, že je povinný
Prevádzkovateľovi poskytnúť osobné údaje v správnej a pravdivej forme a je tiež povinný
informovať Prevádzkovateľa o každej zmene svojich osobných údajov. Zákazník potvrdzuje, že
osobné údaje, ktoré poskytol, sú správne. Zákazník pri odoslaní objednávky potvrdí, že v súlade so
zákonom mu bolo poskytnuté poučenie týkajúce sa ochrany osobných údajov, a to aktivovaním
príslušnej funkcie na webovej stránke Prevádzkovateľa.
VI. Alternatívne riešenie sporov
6.1 Pokiaľ Zákazník nie je spokojný so spôsobom, ktorým Prevádzkovateľ vybavil jeho reklamáciu
alebo sa domnieva, že Prevádzkovateľ porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na
Prevádzkovateľa so žiadosťou o nápravu (prostredníctvom emailu na ekonomkadk@sereds.sk). Ak Prevádzkovateľ na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo, alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, Zákazník má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia
§ 11 a nasl. zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a
doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Príslušným subjektom na alternatívne
riešenie spotrebiteľských sporov s Prevádzkovateľom je Orgán dohľadu - Slovenská obchodná
inšpekcia, so sídlom: Prievozská 32, 827 99 Bratislava, IČO: 17 331 927, ktorú je možné za
uvedeným účelom kontaktovať na adrese Slovenská obchodná inšpekcia, Ústredný inšpektorát,
Odbor medzinárodných vzťahov a alternatívneho riešenia sporov, Prievozská 32, 827 99 Bratislava
27, internetová adresa:www.soi.sk, alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v
zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva
Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke www.economy.gov.sk).
6.2 Zákazník má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia
spotrebiteľských sporov sa obráti. Zákazník môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie
svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej
stránkeec.europa.eu/consumers/odr/.
VII. Záverečné ustanovenia
7.1 Tieto Obchodné podmienky platia pre Zákazníka v rozsahu a znení uvedenom na internetových
stránkach Prevádzkovateľa v deň zakúpenia elektronickej vstupenky mailTicket Zákazníkom.
7.2 Aktivovaním príslušnej funkcie pred zakúpením mailTicket kupujúci potvrdí, že sa s týmito
Obchodnými podmienkami oboznámil, v plnom rozsahu porozumel ich obsahu, súhlasí s nimi a je
nimi viazaný. Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo v zákonnom rozsahu meniť tieto Obchodné
podmienky pre nákup mailTicket cez internet, prípadne ich časť.
7.3 Akékoľvek zmeny týchto Obchodných podmienok nadobúdajú účinnosť dňom uvedeným v
aktualizovanom znení.
7.4 Na vzťahy výslovne neupravené týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa aplikujú
príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, Obchodného zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o
elektronickom obchode a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo
poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo
prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
3D OKULIARE
V prípade zakúpenia vstupenky na 3D predstavenie si zákazník musí okuliare zakúpiť v pokladni kina samostatne, alebo priniesť okuliare so sebou.
VRÁTENIE VSTUPENIEK ZAKÚPENÝCH CEZ INTERNET
V prípade zakúpenia online vstupeniek na predstavenie, ktoré bolo následne zrušené Vám bude vstupné vrátené späť na účet, z ktorého boli vstupenky zaplatené. Z iného dovôdu vstupné nevraciame, vstupenky nie je možné stornovať ani preniesť na iné predstavenie.
VÝMENA VSTUPENIEK
Zakúpené vstupenky na konkrétne predstavenie nie je možné po zaplatení a doručení vstupeniek na e-mail vymeniť za vstupenky na iné predstavenie.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni kina NOVA. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.
Kupujúci, ktorý si zakúpi vstupenky prostredníctvom internetu, bez výhrad prijíma všetky ustanovenia týchto Všeobecných obchodných podmienok a je povinný sa nimi riadiť.
ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA
Zákazník berie na vedomie a bezvýhradne súhlasí, že ním zadané kontaktné údaje môžu byť zaznamenané v systéme za účelom neskoršieho kontaktovania prevádzkovateľom alebo obsluhou napríklad na zaslanie newslettra, v ktorom môže odosielanie ďalších newsletterov zrušiť.
Súčasne zákazník berie na vedomie a súhlasí, že v prípade opakovanej neprebratej a neodvolanej rezervácie, mu môže byť budúca rezervácia zablokovaná. Rezerváciu je možné odvolať osobne alebo telefonicky v pokladni kina NOVA.
Uvedené Všeobecné obchodné podmienky sú platné v deň rezervácie alebo zakúpenia vstupeniek zákazníkom.
Prevádzkovateľ rezervačného a nákupného systému je spoločnosť Ticketware SE, so sídlom Hlavná 23, 917 01 Trnava, IČO: 48298034, e-mailový kontakt podpora@cinemaware.eu, prehlasuje, že platobné služby pre platobné metódy, konkrétne platby pomocou platobných kariet a platby pomocou online bankového prevodu zaisťuje spoločnosť GoPay s.r.o. (ďalej len “GoPay”), sídlo Planá 67, 370 01 České Budějovice, Česká Republika, IČ: 26046768. Obchodníkom/príjemcom platieb pre GoPay je spoločnosť NewVision Money s.r.o., so sídlom Lidická 700/19, Veveří, 602 00 Brno, IČO: 08693242, Česká republika, e-mail: podpora@cinemaware.eu, tel.: +421 948 842538, ktorá zabezpečuje príjem, vyúčtovanie a zasielanie platieb. Spoločnosť Ticketware SE rieši reklamácie platiteľov kartou v zastúpení za svojich klientov (3.strana).
GoPay poskytuje platobné služby z obchodného aj technického hľadiska a realizuje platobné transakcie na svoj účet a svoje obchodné meno. Prípadné reklamácie a otázky o platobných transakciách môže Platiteľ smerovať priamo na GoPay prostredníctvom telefonickej linky +420 840 818 918 (po-pia 08 - 17h) alebo pomocou e-mailovej podpory na adrese gopay@gopay.cz, či písomne na adresu sídla.
Po potvrdení objednávky má Platiteľ možnosť využiť službu bankového prevodu, ktorá ho presmeruje na internetové bankovníctvo jeho banky. Platiteľ prostredníctvom internet bankingu odošle Platbu. Predávajúci expeduje vstupenky ihneď po prijatí potvrdenia o úhrade od GoPay.
Citlivé vstupné údaje, ktoré zadáva Platiteľ do systému internetového bankovníctva sú chránené platobnými bránami bánk a nedostávajú sa do prostredia tretích strán. Spracovatelia platieb vidia iba informácie o transakcií, ktoré im banka s odoslanou transakciou oznámi.
Kliknutím na tlačidlo: “Pokračovať” potvrdzuje Platiteľ súhlas so Všeobecnými obchodnými podmienkami prevádzky. Pokračovaním v platbe dáva taktiež prevádzkovateľovi systému súhlas so spracovaním zadaných kontaktných údajov, a to až do doby písomného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním. Kontaktné údaje, ktoré Platiteľ uvedie pri objednaní, slúžia výhradne pre potreby prevádzkovateľa systému a nebudú poskytnuté iným subjektom s výnimkou spracovávateľov platieb a prevádzky, v ktorej si platiteľ kupuje vybranú službu alebo produkt..
Používateľ nesmie využívať Rezervačný a nákupný systém spôsobom, ktorý by mohol znížiť jeho hodnotu a/alebo poškodiť, upraviť, znemožniť, preťažiť alebo zhoršiť funkciu časti a/alebo celku Rezervačného a nákupného systému, či infraštruktúry Poskytovateľa zahŕňajúcej akékoľvek pasívne a/alebo aktívne prvky infraštruktúry a/alebo sieťové zariadenia, či servery. Používatel nesmie zneužívať, blokovať, modifikovať alebo inak meniť akúkoľvek časť Rezervačného a nákupného systému, alebo sa len pokúsiť narušiť stabilitu, chod alebo dáta Rezervačného a nákupného systému. Prevádzkovateľ nenesie zodpovednosť za prípadné neoprávnené zásahy tretích osôb, v dôsledku čoho tieto osoby neoprávnene získajú prístup k osobným údajom používateľa a/alebo k jeho používateľskému účtu a/alebo k príslušnej databáze poskytovateľa tieto údaje použijú, využijú, zneužijú alebo sprístupnia tieto údaje tretím osobám. Akékoľvek vyššie uvedené činnosti môžu byť trestné.
Skontrolujte si prosím zadanú e-mailovú adresu. Na zadaný e-mail môžu byť zaslané objednané a uhradené vstupenky alebo e-mailová správa potrebná k vyzdvihnutiu vstupeniek v pokladni prevádzky. Na nesprávne zadaný e-mail nie je možné uplatňovať si reklamáciu.